Вчителі початкових класів

Денис Світлана Миколаївна

 Рік народження: 1973 р.

Педагогічний стаж: 28 років

Освіта: Вища, ЧДУ

Спеціальність: вчитель початкових класів 

Категорія: вища.

Пед. звання, нагороди: вчитель-методист, грамота облуон.

Проблема над якою працює: “Формування ключових і предметних компетентностей учнів початкової школи засобами ІКТ”

Впровадження досвіду: Євтушенко Т, Ю. Якуніна О. М. посібник “Формування ключових і предметних компетентностей учнів початкової школи засобами ІКТ”

Суть досвіду: Розвиток пізнавальної діяльності учнів молодших класів.

Шляхи вирішення проблеми:

  • Використання Інтернет ресурсів.
  • Створення презентацій та електронних версій проблем.

Новації, надбання: 

  • Проведення тренінгів з даної проблеми.
  • Створення каталогу педагогічної періодики з даної теми.

Ватрич Людмила Федорівна

Рік народження: 1958 р.

Педагоічний стаж: 41 рік

Освіта: Вища, Глухівський педінститут

Спеціальність: вчитель початкових класів

Категорія: вища

Пед. звання, нагороди: старший вчитель, “Відмінник освіти України”, грамота райво та облуон.

Проблема, над якою працює: “Розвиток мовлення учнів в початковій школі на основі впровадження новітніх інформаційних технологій”

Впровадження досвіду: К.І. Пономарьова  «Особливості розвитку мовлення учнів  у початковій школі».

Суть досвіду: Удосконалення методики роботи над діалогом, переказами, творами.

Шляхи вирішення проблеми: Створення бібліотеки та медіатеки з даного питання

Новації, надбання: 

  • Розробка уроків.

Коваль Світлана Юріївна

Рік народження: 

1974 р.

Педагогічний стаж: 20 років.

Освіта: Вища, Прикарпатський університет.

Спеціальність: вчитель початкових класів.

Категорія: вища.

Пед. звання, нагороди: старший учитель, грамота райво.

Проблема над якою працює: “Активізація пізнавальної діяльності молодших школярів шляхом впровадження ІКТ”

Впровадження досвіду: Гаврилюк Г. М. ЗНЗ І-ІІІ ст. с. Добринівці Заставнінський район.

Суть досвіду : Формування у молодших школярів пізнавальних інтересів, розвиток мислення та інтелектуальної активності.

Шляхи вирішення проблеми:

  • Використання Інтернет–ресурсів.
  • Створення презентацій з окремих розділів та тем.

Новації, надбання: 

  • Тестові завдання з математики та рідної мови.
  • Проект «Славетні українці».

Лучик Марія Петрівна

Рік народження: 1966 р.

Педагогічний стаж: 34 роки

Освіта: вища, Тернопільський педінститут.

Спеціальність: вчитель початкових класів 

Категорія: вища.

Пед. звання, нагороди: вчитель-методист, грамота МОНУ 

Проблема над якою працює: “Формування мовленнєвої компетентності учнів на уроках української мови”

Впровадження досвіду: Пономарьова К. І. м. Київ гімназія №25

Суть досвіду: Розвиток мовлення молодших школярів за допомогою впровадження педагогічних інновацій.

Шляхи вирішення проблеми: Використання Інтернет технологій та електронних версій методичних матеріалів при проведенні уроків та в позакласній роботі.

Новації, надбання: 

  • Ігрові комп’ютерні технології на уроках української мови.
  • Розробка проектів «Звідки прийшло слово» 

Труфин Галина Юріївна

Рік народження: 1971 р.

Педагогічний стаж: 30 років

Освіта: Вища, ЧНУ ім. Ю. Федьковича

Спеціальність: вчитель початкових класів та історії

Категорія: вища.

Пед. звання, нагороди: старший учитель, грамота облуон.

Проблема, над якою працює: “Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом впровадження інтерактивних технологій на уроках в початковій школі”.

Впровадження досвіду: Рубанець М. М., ЗНЗ №11 м. Чернівці

Суть досвіду: Використання мультимедійних презентацій, проведення віртуальних екскурсій, створення мікро проектів за програмою «Інтелектуальне навчання для майбутнього» 

Шляхи вирішення проблеми: Проєктна робота учнів на  уроках та позакласній роботі.

Новації, надбання: 

  • Презентації.
  • Відео та аудіо матеріали уроків та позакласних заходів.

Лучик Вікторія Онуфріївна

Рік народження: 1979 р.

Педагогічний стаж: 23 роки

Освіта: Вища, ЧНУ

Спеціальність: вчитель початкових класів

Категорія: вища.

Пед. звання, нагороди: старший учитель, грамота МОНУ 

Проблема над якою працює: “Використання ігрових прийомів у процесі навчання шляхом впровадження інформаційно-комунікативних технологій.”

Впровадження досвіду: Ряба Л. І. гімназія №3 м. Чернівці.

Суть досвіду: Розвиток дитячої уяви, оволодіння дітьми індивідуальним досвідом, реалізація їх інтелектуального потенціалу.

Шляхи вирішення проблеми: Використання Інтернет технологій та мультимедійних дисків.

Новації, надбання: 

  • Ігри,
  • Вікторини,
  • Кросворди.

 Токар Василина Іллівна

Рік народження: 1957 р.

Педагогічний стаж: 43 роки

Освіта: Чернівецьке педучилище,  середня спеціальна освіта

Спеціальність: вчитель початкових класів, асистент вчителя

Категорія: спеціаліст

Пед. звання, нагороди: старший вчитель.

Проблема над якою працює: “Шляхи реалізації екологічного виховання учнів молодших класів”

Впровадження досвіду: Дубчак М.Д. вчитель-методист НВК Материнського закладу м. Хотин

Суть досвіду: Формування в учнів цілісної системи знань з природознавства.

Шляхи вирішення проблеми:

  • Створення презентацій з окремих розділів курсу

Новації, надбання: 

  • Розробки уроків та сценарії на екологічну тематику.

Гакман Антоніна Валентинівна

Рік народження: 1982 р.

Педагогічний стаж: 10 років

Освіта: Вища, КДПНУ ім. І. Огієнка

Спеціальність: вчитель географії, вчитель початкових класів.

Категорія: спеціаліст І категорії 

Проблема над якою працює: “Екологічне виховання. Використання інноваційних технологій на уроках, у початкових класах”.

Впровадження досвіду:  Свиридова О.В., вчитель-методист Вінницької ЗОШ І-ІІІст.

Суть досвіду: Сприяти розвитку користування інформаційними технологіями під час проведення виховних заходів.

Шляхи вирішення проблеми:

  • Використання електронних підручників
  • Використання Інтернет-ресурсів.

Новації, надбання: 

  • Електронні версії виховних заходів

Кусяк Галина Георгіївна

Рік народження: 1972 р.

Педагогічний стаж: 26 років

Освіта: Вища, Прикарпатський університет.

Спеціальність: вчитель початкових класів 

Категорія: вища.

Пед. звання, нагороди: грамота райво

Проблема над якою працює: “Формування критичного мислення молодших школярів шляхом застосування ІКТ”

Впровадження досвіду: Матоніної Р.І., Чернівецький ЗЗСО №29

Суть досвіду:

  • Навчання дітей критично мислити.
  • Застосовувати набуті знання.

Шляхи вирішення проблеми:

  • Використання елекронних версій програмованого матеріалу.
  • Створення презентацій.

Новації, надбання: 

  • Розробки уроків з даної проблеми.

Фуштей Галина Іллівна

Рік народження: 1966 р.

Педагогічний стаж: 34 роки

Освіта: Вища, Тернопільський педінститут

Спеціальність: вчитель початкових класів

Категорія: вища.

Пед. звання, нагороди: старший вчитель, грамота МОНУ та облуон.

Проблема над якою працює: “Індивідуально-орієнтовні теми навчання на забезпечення інтелектуального розвитку дитини”

Суть досвіду: Проведення інтегрованих уроків; міжпредметні зв’язки на уроках української мови.

Шляхи вирішення проблеми: Проведення інтегрованих уроків.

Новації, надбання: 

  • Розробки уроків.

Мельник Оксана Миколаївна

Рік народження: 1983 р.

Педагогічний стаж: 19 років.

Освіта: Вища, ЧНУ ім. Ю. Федьковича.

Спеціальність: вчитель початкових класів.

Категорія: вища.

Пед. звання, нагороди: грамота райво.

Проблема над якою працює: “Формування колективізму і інтуресу до знань “

Новації та надбання:

  • Створена електронна версія дидактичних матеріалів:
  • Тренінги.

Впровадження досвіду:

  • Дашковська Т.І.,  Петриківський ЗЗСО

Суть досвіду: Шляхи впровадження ігрових технологій в процесі роботи.

Шляхи вирішення проблеми:

  • Використання мережі Інтернет.
  • Мультимедійні програмні засоби.

Гакман Олена Остапівна

Рік народження: 1994 р.

Педагоічний стаж:  7 років

Освіта: Вища, ЧНУ ім. Ю. Федьковича

Спеціальність: вчитель початкових класів

Категорія: спеціаліст ІІ категорії

Проблема, над якою працює: “Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів шляхом впровадження ІКТ”

Впровадження досвіду: Попадюк О.І., вч. поч. класів  Вижницького ЗЗСО І-ІІІ ст. ім. Ю. Федьковича

Суть досвіду: Розвиток мовлення молодших школярів за допомогою впровадження пед. інновацій.

Шляхи вирішення проблеми:

  • Створення бібліотеки та медіатеки з даного питання.

Новації, надбання: 

  • Розробка уроків, презентацій.

Григоряк Марина Миколаївна

Рік народження: 1990 р.

Педагогічний стаж: 12 років

Освіта: Вища, ЧНУ ім. Ю. Федьковича

Спеціальність: вчитель початкових класів

Категорія: спеціаліст ІІ категорії

Проблема над якою працює:  “Використання інтерактивних  методів навчання в особистісно-зорієнтованій технології”.

Впровадження досвіду: Бабак Т.П., Чернівецька ЗОШ №15.

Суть досвіду: Безпосередня участь кожного учня на уроці, вміння бути активним шукачем шляхів і засобів тієї чи іншої проблеми

Новації, надбання: ігри, вікторини, кросворди.

Зварич Юліана Василівна

Рік народження: 1994 р.

Педагогічний стаж: 7 років

Освіта: Вища, ЧНУ ім. Ю. Федьковича

Спеціальність: вчитель початкових класів, асистент вчителя.

Проблема над якою працює: Інклюзивна освіта- імператив часу.

Новації та надбання: Розробки уроків та презентацій.

Впровадження досвіду вчителів: Гордійчук О.Є., “Впровадження інклюзивного навчання в початкових класах”.

Суть досвіду:  Розвиток індивідуальних сильних сторін і талантів у дітей з особливими потребами, створення дружніх стосунків з іншими дітьми.

Шляхи вирішення проблеми: 

  • Використання мережі Інтернет.
  • Мультимедійні програмні засоби.

Кордяк Наталія Іванівна

Рік народження: 1989 р.

Педагогічний стаж: 10 років.

Освіта: Вища, ЧНУ ім. Ю. Федьковича

Спеціальність: Вчитель початкових класів. 

Категорія: спеціаліст ІІ категорії.

Проблема над якою працює: “Ровиток критичного мислення молодших школярів на уроках літературного читання”.

Новації та надбання:

  • Створення презентацій
  • Використання Інтернет ресурсів.

Впровадження досвіду вчителів:

  • М.Г. Іванчук «Розвиток критичного мислення:теорія і практика»

Суть досвіду.

     Розвивати критичне мислення способом впровадженя інноваційних технологій на уроках літературного читання.

Шляхи вирішення проблеми:

  • Використання мережі Інтернет.
  • Мультимедійні програмні засоби.

Ковалик Світлана Василівна

Рік народження: 1982 р.

Педагогічний стаж: 17 років

Освіта: спеціаліст, педколедж ЧНУ

Спеціальність: Вчитель початкових класів, асистент вчителя

Категорія: Спеціаліст 11 розряду

Проблема над якою працює: “Роль організатора роботи з дітьми у розвитку учнівського самоврядування.”

Впровадження досвіду: Роман Г. М., Бергометська гімназія

Суть досвіду: Удосконалення роботи учнівського самоврядування.

Шляхи вирішення проблеми:

  • Новітні технології.
  • Формування бази даних позакласних виховних заходів з використання Інтернет ресурсів.

Новації, надбання: 

  • З досвіду роботи учнівського самоврядування в школі.
  • Презентації.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.