ГАКМАН ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ
Директор закладу, спеціаліст вищої категорії, вчитель- методист, педагогічний стаж – 23 роки.
Досягненння: переможець районного та призер обласного конкурсу «Вчитель року – 2005» в номінації фізика.
На посаді директора закладу – 6 років.

Рік народження: 1975
Педагогічний стаж: 23 р.
Освіта: Вища, ЧДУ, КНПУ ім. М. Драгоманова
Спеціальність: вчитель фізики, математики
Категорія: Вища.
Пед. звання, нагороди: вчитель-методист
Проблема, над якою працює: “Розвиток творчого мислення учнів при розв’язуванні задач”.
Впровадження досвіду:
- Пшенічка П.Ф., вчитель фізики та астрономії Чернівецького ліцею №1
Суть досвіду.
Групові методи роботи, нетрадиційні уроки, підготовка до олімпіад.
Шляхи вирішення проблеми:
- Використання електронних підручників з фізики та математики
- Використання Інтернет ресурсів.
Новації, надбання:
- Розробки контрольних робіт для уч.8 класу.
Щербань Анна Василівна

Заступник директора закладу з навчально-виховної роботи, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист.
На посаді заступника директора з НВР – 20 років.
Рік народження: 1970 р.
Педагогічний стаж: 28 років
Освіта: Вища, ЧДУ.
Категорія: Вища.
Спеціальність: Вчитель хімії, ОЗ
Пед. звання, нагороди: вчитель-методист, грамоти облуон, РДА.
Проблема, над якою працює: “Пропаганда здорового способу життя”
Впровадження досвіду: Кирилюк О.І., вч. ОЗ Шипинського ЗЗСО І -ІІІ ст. Кіцманського р-ну.
Суть досвіду: Сприяти розвитку навичок здорового способу життя.
Шляхи вирішення проблеми:
- Розв’язування ситуаційних задач.
- Рольові ігри.
- Тренінги.
Новації та надбання:
- Розробка тестів, тренінгів.
Соколович Параска Іванівна

Заступник директора закладу з виховної роботи, вчитель-методист, учитель зарубіжної літератури.
На посаді заступника директора з ВР – 20 років.
Рік народження: 1964 р.
Педагогічний стаж: 38 років
Освіта: Вища, ЧДУ
Категорія: Вища.
Спеціальність: Вчитель зарубіжної літератури.
Пед. звання, нагороди: вчитель-методист, грамота облуон.
Проблема, над якою працює: “Використання елементів інноваційних технологій на уроках світ. літ. – шлях до самовдосконалення вчителя і самореалізації учнів”.
Впровадження досвіду:
- Шенгера Л. О. вчитель методист Вашківецького ЗНЗ 1-ІІІст.
Суть досвіду.
Формування морально-етичних цінностей на уроках світової літератури друкованими та електронними матеріалами
Шляхи вирішення проблеми:
- Використання мережі Інтернет.
- Мультимедійні програмні засоби.
Новації, надбання:
- Підібрана відеотека за програмою світ. літератури.
- Електронна версія програми світової літер.
Мачек Олеся Дмитрівна

Заступник директора закладу з навчально-виховної роботи.
На посаді заступника з НВР – 1 рік.
Рік народження: 1990 р.
Педагогічний стаж: 9 років
Освіта: Вища, ЧНУ
Категорія: вища
Спеціальність: вчитель історії
Пед. звання, нагороди: грамота РДА, подяка ДОН
Проблема над якою працює: “Формування ключових предметних компетентостей в умовах НУШ на уроках історії”.
Впровадження досвіду: Черкач Н. І., вчитель-методист Вижницької гімназії
Суть досвіду: Групові методи роботи, нетрадиційні уроки, підготовка до олімпіад та ЗНО
Шляхи вирішення проблеми: Використання Інтернет-технологій та електронних версій методичних матеріалів при проведенні уроків.
Новації, надбання: Розробка відео-уроків по підготовці до ЗНО з історії України.
Ротар Алла Михайлівна

Заступник директора закладу з навчально-виховної роботи.
На посаді заступника з НВР – 3 роки.
Рік народження: 1991 р.
Педагогічний стаж: 8 років
Освіта: Вища, ЧНУ
Категорія: Спеціаліст ІІ категорії.
Спеціальність: Вчитель початкових класів, практичний психолог; вчитель інформатики.
Проблема над якою працює: “Організація освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами”.
Впровадження досвіду: Вьюгіна Л.Ю., ЗДНВР Чернівецької ЗОШ №24
Суть досвіду: Створення умов для здобуття якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами.
Шляхи вирішення проблеми: Створення умов для здобуття якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами.
Новації, надбання: Розробки уроків та презентацій.